یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳

آغاز به کار کارگروه تولید محتوای کمیته روانشناسی هیات پزشکی ورزشی استان زنجان

کارگروه های روانشناسی در زنجان

در پایان جلسه کمیته روانشناسی هیات پزشکی ورزشی استان زنجان، کارگروه تولید محتوا کار خود را رسما آغاز کرد .

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی کشور ؛ احسان فکور مسئول کمیته جلسه روانشناسی هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت : جلسه کمیته روانشناسی ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان با حضو حداکثری  اعضا در محل دفتر هیات به جهت آغاز به کار کارگروه های این کمیته برگزار شد .

وی در رابطه با آغاز به کار کارگروه تولید محتوا گفت : این کارگروه به جهت پژوهش و تولید مطالب علمی ( روانشناسی ورزشی ) با استفاده از نفرات تحصیل کرده در این حوزه از امروز رسما کار خود را آغاز کرد .

فکور حفظ جایگاه کمیته روانشناسی هیات را در کشور یکی از اولویت های خود عنوان کرد و افزود : با فعالیت های  خوب و موثر اعضا میتوانیم همانند سال های گذشته کمیته روانشناسی هیات پزشکی ورزشی زنجان را جزء برترین های کشور در این بخش ببینیم .

این فعال ورزشی زنجان را شهر ورزش خیز و استعداد های ناب عنوان کرد و افزود : سعی بر آن داریم با بهره گیری از علم روانشناسی کمک حال ورزشکاران زنجانی باشیم و به این قهرمانان روش های مدیریت و غلبه بر استرس های جانبی و سایر موارد را آموزش دهیم .


شایان ذکر است : در پایان این جلسه تشکیل کارگروهای ؛ ۱-تولید محتوا و مطالب آموزشی پژوهشی ۲-طراحی و فعالیت های گرافیکی ،۲-کارگاه ها ، نشست ها و همایش های آموزشی ۴-پشتیبانی مصوب و از بین علاقه مندان عضو گیری گردید ، تا با شناخت نیاز های روانشناختی جامعه ورزش استان اقدام های کاربردی ( علمی )صورت گیرد 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.