دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

دکتر باشتی در نشست هم اندیشی روسای ادارات ورزش و جوانان استان فارس:

با همکاری و تعامل خدمات مجموعه پزشکی ورزشی گسترده تر می شود

 نشست رئیس فارس با روسای ادارات ورزش

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس جایگاه پزشکی ورزشی در جامعه ورزش را مهم ارزیابی کرد و گفت: پزشکی ورزشی با حضور خود توانسته باعث ایجاد سلامت بیشتر در جامعه ورزش کشور شود و درصد زیادی از بروز آسیب های ورزشی در ورزشکاران را کاهش دهد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر کاوه باشتی با خیر مقدم به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های گروه یک استان فارس با بیان اینکه پزشکی ورزشی در کل دنیا از جایگاه بالایی برخوردار است و در کشور ما هم به آن توجه ویژه دارند،گفت: مجموعه پزشکی ورزشی کوشیده تا با تصمیمات جامع و کامل درصد بروز آسیب های احتمالی در ورزشکاران را کاهش دهد و در صورت بروز آن درمان به موقع و کارآمدی را داشته باشد.

وی با اشاره به سابقه پزشکی ورزشی در ایران، افزود:پزشکی ورزشی در ایران توانسته است با ارائه خدمات گسترده و کارآمد پیشرفت قابل توجه ای در جامعه ورزش کشور ایجاد کند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس با بیان اینکه همکاری و مشارکت می تواند توسعه و پیشرفت هر مجموعه ای به دنبال داشته باشد، اظهار داشت : قطعا همکاری، تعامل و مشارکت هریک از شما مسئولین عزیز ورزش و جوانان در شهرستان ها می تواند ما را در ارائه خدمات بهتر به جامعه ورزش استان همراهی کند.

دکتر باشتی با اشاره به گسترش خدمات عضویت در کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی در استان و شهرستان های تابعه، تصریح کرد: با گسترش و عضویت بیشتر ورزشکاران در شهرستان ها می توان موجب فراهم شدن بسترهای بیشتری جهت ارائه خدمات مطلوب تر هیات پزشکی ورزشی در آن منطقه بود.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیشتر شهرستان ها نسبت به جمعیت منطقه همکاری خوبی در ثبت نام ورزشکاران به عضویت کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی داشتند اما انتظار می رود تا با همفکری و همکاری، ورزشکاران بیشتری را تحت پوشش این کمیته قرار دهیم.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس، گفت: خدماتی که در مقابل حق عضویت ورزشکاران در هیات پزشکی ورزشی پرداخت می شود بسیار قابل توجه است و بایستی با اطلاع رسانی به موقع به جامعه ورزش، ورزشکاران را از این خدمات آگاه سازیم.

دکتر باشتی به خدمت قابل توجهی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی ایران به جامعه ورزش اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت دیگر پزشکی ورزشی به جامعه ورزش از ابتدای سال جاری، ارائه کارت عضویت کمیته خدمات درمانی به ورزشکاران به صورت آنلاین بود که از ابتدای سال ۹۷ این کار انجام شد که ورزشکاران می توانند از هر مکان و زمانی به صورت آنلاین از طریق اینترنت و رایانه عضو شوند و کارت خود را دریافت نمایند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس، خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که هیات استان برآن اهتمام ویژه دارد و آن را مد نظر قرار می دهد، تعامل و همکاری بیشتر جهت برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز در شهرستان ها می باشد که هیات پزشکی ورزشی فارس آن را از لحاظ کمیت و کیفیت پشتیبانی کرده تا به بهترین نحو ممکن برگزار گردد و نیاز مخاطبین برطرف شود.

دکتر باشتی در پایان تصریح کرد: مجموعه هیات پزشکی ورزشی استان از نظرها و راهکارهای مسئولین ورزش و هیات های ورزشی شهرستان ها در راستای ارائه خدمات بهتر به جامعه ورزش استقبال می کند.

جلسه هم اندیشی ریاست هیات پزشکی ورزشی استان فارس با حضور دبیر، مسئول کمیته شهرستان ها و خدمات درمانی، سرپرست خزانه داری هیات پزشکی ورزشی فارس و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های گروه یک و مسئولین کمیته خدمات درمانی هیات های پزشکی ورزشی شهرستان ها در هیات استان برگزار شد که از خدمات ارزنده روسای ادارات ورزش شهرستان ها و مسئولین کمیته های خدمات درمانی هیات ها تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.