دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

دکتر نوروزی با اشاره به خدمات ویژه پزشکی ورزشی در هفته سلامت:

طرح برپایی ایستگاه رایگان تندرستی ادامه می یابد

غلامرضا نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اجرای موفق طرح ارائه خدمات رایگان پزشکی از ادامه اجرای این طرح در سال جاری و در مناسبت های مختلف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی گفت: در روزهای گذشته به مناسبت هفته سلامت در تهران با همکاری هیات پزشکی ورزشی استان تهران ایستگاه های چهارگانه رایگان تندرستی در چهار ورزشگاه بر پا شد که خوشبختانه بازخورد خوبی از این اقدام به دست آمد و بر اساس کار کارشناسی صورت گرفته قصد داریم این طرح را در طول سال جاری و در مناسبت های مختلف اجرا کنیم.

 وی افزود: علاوه بر تهران در برخی هیات های استانی ازجمله فارس، سمنان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، البرز، کرمانشاه و غیره نیز برنامه های مشابهی از طرف همکارانمان در هیات های استان ها  اجرا شد که در مجموع بیش از 5 هزار نفر از خدمات رایگان پزشکی به همین مناسبت بهره مند شدند.

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی ذیل سیاست های وزارت ورزش و حوزه سلامت کشور برای ترویج سلامت  تلاش  می کند، تصریح کرد: برنامه ریزی لازم برای توسعه این ایستگاه ها در فدراسیون انجام خواهد شد تا هم شمار کسانی که از این خدمات بهره می برند افزایش یابد و هم خدمات ارائه شده متنوع تر شود.