یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

جامعه ورزش از مجموعه پزشکی ورزشی رضایت دارد

بهتاج

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: جامعه ورزش از خدمات پزشکی ورزشی رضایت دارد.

به گزارش دفتر آذربایجان شرقی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ایوب بهتاج  که به منظور بازدید از فعالیت های پزشکی ورزشی استان وآشنایی با برنامه های آن در دفتر هیات حضور یافته بود طی نشستی با با مسئولان هیات پزشکی ورزشی ، عملکرد این هیات را رصد کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های رئیس و کارکنان هیات پزشکی ورزشی استان خدمات ارایه شده به ورزشکاران را خوب توصیف کرد و کلینیک های فیزیوتراپی، تغذیه و روان شناسی را نعمت بزرگی برای ورزشکاران دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به آموزش را ضروری دانست و گفت:اگر ما به مساله آموزش اهمیت بدهیم یقینا با بالا رفتن سطح آگاهی ورزشکاران خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

بهتاج افزود: ما برای هیات پزشکی ورزشی برنامه های بلند مدتی داریم که این برنامه ها در جهت ارایه خدمات بیشر به ورزشکاران موثر خواهد بود.  و ضمن اظهار امیدواری کرد که هیات پزشکی ورزشی با احداث کلینیک مجهز پزشکی ورزشی در ساختمان خریداری شده گام بزرگی در توسعه و حفظ سلامتی ورزشکاران برداشته شود.

در این نشست دکتر علیرضا هادی رئیس هیات به تشریح عملکرد هیات مربوطه در سال گذشته و بیان برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.