سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

رئیس هیات پزشکی ورزشی البرز:

از پیشگامان تحقق دولت الکترونیک هستیم

مجمع البرز

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز با اشاره به توفیقات این هیات در زمینه های تخصی مختلف ، تصریح کرد: این آمادگی را داریم که به عنوان نخستین استان موضوع مهم دولت الکترونیک را صد در صد محقق کنیم.

 به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید اشکان اردیبهشت در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی البرز که با حضور دکتر غلامرضا نوروزی  ، رئیس فدراسیون، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دگیر اعضای مجمع برگزار شد ، به موفقیت های هیات پزشکی ورزشی در زمینه های مختلف اشاره کرد و کسب رتبه های برتر کشوری توسط این هیات در ارزیابی های صورت گرفته فدراسیون را نشان دهنده تلاش مجموعه کارکنان این هیات برای جلب رضایت جامعه ورزش استان دانست.

​وی توسعه سخت افزاری و نرم افزاری هیات، راه اندازی هیات پزشکی ورزشی در تمامی شهرستان های تابعه، نظارت خوب بر باشگاه ها و اماکن ورزشی و شفافیت مالی را از جمله توفیقات این هیات برشمرد و افزود: در زمینه تحقق دولت الکترونیک این آمادگی را داریم که در سطح استان به صورت صد در صد عضویت تمامی ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی را آنلاین کنیم.

در این مجمع گزارش عملکرد و گزارش مالی هیات پزشکی ورزشی استان البرز ارائه شد و گزارش مالی توسط احمد مددی مدیرمالی فدراسیون مورد تایید قرار گرفت، تقویم اجرایی هیات نیز به تصویب رسید.