سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

دکتر باشتی در ادامه نشست های هم اندیشی با روسای ادارات ورزش و جوانان استان فارس؛

هدف، گسترش خدمات پزشکی ورزشی به کل نقاط استان است

 نشست هم اندیشی هیات فارس

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس، گفت: با همکاری و تعامل می توان دانش و خدمات پزشکی ورزشی را به کل نقاط استان انتقال داد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر کاوه باشتی با خیرمقدم به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های گروه دو۲  استان فارس با بیان اینکه پزشکی ورزشی در ایران با سابقه ای که دارد از دانش و تجربه بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: مجموعه پزشکی ورزشی در کل کشور تلاش کرده تا با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی دنیا طبق استانداردهای جهانی برنامه های خود را اجرایی نماید.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف مورد نظر و پیشرفت بیشتر جامعه ورزش کشور و استان، به تعامل و هم اندیشی همه ی فعالین جامعه ورزش نیاز است، تصریح کرد: هیات پزشکی ورزشی استان فارس تلاش دارد تا با استفاده از تجربیات شما روسای محترم ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، خدمات مطلوب و کارآمد را به بهترین نحو ممکن به مخاطبین خود ارائه نماید.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس با اعتقاد براینکه در سال های گذشته موضوعی که بیشتر در هیات پزشکی ورزشی نمایان بوده است بحث خدمات درمانی بوده که ورزشکار با پرداخت حق عضویت در کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی فقط از همین خدمات استفاده کرده است، خاطر نشان کرد: مدیریت پزشکی ورزشی برآن است تا با دید وسیع تر خدمات جامع و کامل دیگری در کنار درمان از جمله آموزش که بسیار مهم است و همچنین مشاوره های لازم و مورد نیاز را به جامعه ورزش ارائه دهد و همواره در کنار  ورزشکاران باشد.

دکتر باشتی با اشاره به گسترش خدمات عضویت در کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی در استان و شهرستان های تابعه، تصریح کرد: با گسترش و عضویت بیشتر ورزشکاران در شهرستان ها می توان موجب فراهم شدن بسترهای بیشتری جهت ارائه خدمات مطلوب تر هیات پزشکی ورزشی در آن منطقه بود.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیشتر شهرستان ها نسبت به جمعیت منطقه همکاری خوبی در ثبت نام ورزشکاران به عضویت کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی داشتند اما انتظار می رود تا با همفکری و همکاری، ورزشکاران بیشتری را تحت پوشش این کمیته قرار دهیم.

در این نشست هم اندیشی که با حضور رئیس، دبیر، مسئول کمیته شهرستان ها، سرپرست خزانه داری هیات پزشکی ورزشی استان فارس، روسای ادارات ورزش و جوانان گروه دو۲ و مسئول کمیته خدمات درمانی هیات های پزشکی ورزشی شهرستان ها برگزار شد، هریک از روسای ادارات ورزش شهرستان ها و مسئول کمیته های خدمات درمانی به بیان نقطه نظرها و پیشنهادهای خود در راستای گسترش خدمات پزشکی ورزشی نیز پرداختند.

درپایان از زحمات و تلاش های روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و مسئولین کمیته های خدمات درمانی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.