سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

دکتر نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی هرمزگان:

خدمات پزشکی ورزشی را در سراسر کشور توسعه می دهیم

مجمع هرمزگان

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه مجموعه پزشکی ورزشی با ارائه خدمات متنوع بویژه در زمینه درمان T گام های جدی برای توسعه علمی ورزش کشور برداشته است ، گفت: در حالی که در سال های نه چندان دور بسیاری از آسیب دیدگی ها منجر به پایان زودرس عمر قهرمانی یک ورزشکار می شد، امروز ارائه خدمات به روز و علمی باعث افزایش سن قهرمانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی، در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان با تاکید بر نظارت جدی این فدراسیون بر هیات های استانی، تصریح کرد: طبیعتا این نظارت همراه با حمایت های لازم است چرا که هدف ما توسعه خدمات به منظور جلب رضایت جامعه ورزش در نقاط مختلف کشور است.

وی در این باره افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی برای چهارمین سال پیاپی در حالی که سقف تعهدات خود را برای درمان ورزشکاران افزایش داد که تعرفه عضویت سالانه در کمیته خدمات درمانی فدراسیون نیز همان ۱۵ هزار تومان ثابت ماند از طرفی برای سهولت و دسترسی ئورزشکاران ورزشکاران می توانند با مراجعه به سایت فدراسیون به صورت آن لاین کارت خدمات درمانی دریافت کنند.

وی با تاکید بر راه اندازی هیات های پزشکی در تمامی شهرستان های استان هرمزگان، گفت: در سال جاری پیشگیری و درمان در صدر اولویت های فدراسیون قرار دارد و این دو رویکرد در سراسر کشور باید بجد پیگیری شود.

 دکتر نوروزی افزود: برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی در سال های اخیر برای ورزشکاران و مربیان نشان داده که تاثیر بسزایی در کاهش آمار آسیب دیدگی های ورزشی داشته، طبیعی است این فعالیت هدفمند را در سال جاری با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد.

در این مجمع گزارش عملکرد سال گذشته  هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان توسط مسئولان هیات و در راس آنها دکتر کرامت فتح الهی نیز ارائه شد.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.