پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

در هیات پزشکی ورزشی چهارمحال و بختیاری تاکید شد؛

لزوم نظارت بیشتر بر اماکن ورزشی به منظور عدم عرضه دارو و مکمل

نشست ستاد نظارت - چهار محال وبختیاری

سرناظرستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان چهار محال وبختیاری در اولین نشست بازرسین ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی بر لزوم کنترل بیشتر بازرسین در خصوص عرضه و فروش داروهای مجاز و غیرمجاز در محیط های ورزشی تاکید کرد.

به گزارش دفتر چهار محال وبختیاری پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران  در این نشست که با حضور بازرسین شهرستانها و بخش های استان برگزار شد، رئیسی ضرورت رسیدگی به مشکلات بازرسین در خصوص بازرسی از اماکن ورزشی را مورد اشاره قرار داد و گفت : با تشکیل شورای مرکزی و تعامل هر چه بیشتر با اداره کل ورزش و جوانان خواهیم توانست مشکلات مربوطه را حل و فصل کنیم.                                        

سر ناظر ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان چهار محال وبختیاری همچنین هماهنگی هرچه بیشتر بازرسین در خصوص بازرسی از اماکن ورزشی استان را خواستار شد و به تشریح و توجیه خدماتی که هیأت پزشکی ورزشی در اختیار اماکن ورزشی  و ورزشکاران می‌گذارد، پرداخت.

توجیه بازرسین در خصوص ساماندهی ورزشکاران و بررسی برخی راهکارها در خصوص برخورد با باشگاه‌های متخلف، تجلیل از باشگاههای برتر در هر شهرستان و بخش و تکمیل پرونده پرسنلی ناظرین تا پانزدهم خرداد ماه از دیگر موارد مورد اشاره از سوی رئیسی در این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.