دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

مراکز غیرمجاز ورزشی سلامت را نشانه گرفته اند

رضا گلدوزیان

رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: مراکز و اماکن ورزشی بدون مجوز کانون عرضه و فروش داروها و مکملهای ورزشی هستند و سلامت افراد را با تهدید مواجه می سازند.

به گزارش روابط عمومی هیئت پزشکی و ورزشی خراسان رضوی، رضا گلدوزیان اظهار کرد: عرضه و فروش داروها و پودرهای مکمل در باشگاههای ورزشی تخلف است از این رو مراکز غیرمجاز با سودای کسب درآمد به عرضه این داروها مبادرت می ورزند.

وی ادامه داد: پارسال بطور میانگین ماهانه دو پرونده در زمینه فروش مکملهای غیرمجاز به ویژه در باشگاههای فاقد مجوز در خراسان رضوی تشکیل شد اما هم اینک با بازرسی دوره ای و مستمر باشگاههای ورزشی این تخلف در باشگاههای مجوزدار به حداقل رسیده است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: مراکز غیرمجاز ورزشی نیز به محض شناسایی و دریافت گزارش، پلمب شده و از فعالیتشان جلوگیری می شود.

وی افزود: همچنین دوره های آموزشی آشنایی با مضرات مواد مخدر و دوپینگها نیز در سطح روسای هیاتهای استان تا سطح مربیان در حال برگزاری است و این کارگاهها بطور هفته ای پیگیری می شوند.

او همچنین از آغاز طرح بازرسی مراکز ورزشی فعال در هتلهای شهر مشهد خبر داد و گفت : تمام قوانین مربوط به رشته های مختلف ورزشی باید در هتلها رعایت شود در غیر این صورت اقدامات قانونی صورت می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.