شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

دکتر نوروزی:

بهترین خدمات پزشکی ورزشی را به کاروان اعزامی به جاکارتا ارائه می کنیم

غلامرضا نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر لزوم اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از کالای ایرانی گفت: در مواردی که داروها و ملزومات پزشکی مورد نیاز ما نمونه داخلی داشته باشد به طور قطع ضمن بررسی میزان کیفیت آنها از نمونه داخلی استفاده می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر غلامرضا نوروزی با اعلام اینکه معاینات سلامتی ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی از مدت ها پیش شروع شده است، تصریح کرد: مشاوره های روانشناسی و تغذیه و آنتی دوپینگ را نیز با کیفیت بسیار بالا برای عزیزان اعزامی به جاکارتا آغاز کرده ایم.

رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی معاینات تشخیصی را یکی از مهمترین اقدامات اولیه پزشکی برای ورزشکاران برشمرد و گفت: جسم و روان قهرمانان برای ما بسیار حائز اهمییت است. در حال حاضر با انجام آزمایش های مختلف میزان فاکتورهای خونی و ویتامین های مورد نیاز آنها را بررسی کرده ایم .

وی استفاده از انواع مکمل های ورزشی داخلی را گامی برای تحقق شعار سال در فدراسیون پزشکی و ورزشی برشمرد و گفت: در مواردی که داروها و ملزومات پزشکی مورد نیاز ما نمونه داخلی داشته باشد به طور قطع ضمن بررسی میزان کیفیت آنها از نمونه داخلی استفاده می کنیم.

دکتر نوروزی با اشاره به کمبود برخی از انواع ویتامین در بدن ورزشکاران اعزامی تصریح کرد: ما امور تغذیه ورزشکارانی که تا کنون اعزام آنها قطعی شده است را به دقت کنترل می کنیم. همچنین افرادی که در روزهای آتی به کاروان ورزشی جاکارتا می پیوندند نیز موظفند برای تشکیل پرونده سلامت به فدراسیون مراجعه کرده و از خدماتی که ارائه می کنیم بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.