شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

مدیر کل ورزش و جوانان فارس خواستار شد :

تقویت نقش روابط عمومی در هیات های ورزشی

روابط عمومی فارس

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس خواستار تقویت نقش فرهنگی کمیته روابط عمومی هیات های ورزشی استان شد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، حیدر علی کامیاب در نشست تخصصی مسئولین روابط عمومی هیات های ورزشی استان فارس، روابط عمومی را یک حرفه تخصصی دانست و افزود: اگر امروز اداره کل ورزش و جوانان استان در میان ادارات کل سراسر کشور رتبه نخست را کسب می‌کند نتیجه عملکرد کل بدنه آن است که نمی‌توان نقش روابط عمومی هیات های ورزشی را در آن نادیده گرفت.

و ی با تأکید بر لزوم تدوین تقویم اجرایی روابط عمومی هیات های ورزشی افزود: باید تلاش شود تا در این تقویم در کنار بحث اطلاع‌رسانی بعد فرهنگی ورزش نیز تقویت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در ادامه به اهمیت کارکرد اداره کل ورزش و جوانان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی جامعه اشاره کرد و افزود: دو دستگاه آموزش و پرورش و ورزش و جوانان با ارتباط مستقیم با نسل جوان جامعه نقش مهمی در تعیین سمت و سوی تربیتی این نسل رابرعهده دارد.

کامیاب ترویج اخلاق گرایی و توجه به شاخص های پهلوانی را یکی از وظایف دستگاه ورزش در مواجهه با نسل جوان عنوان کرد و گفت: مسئولین روابط عمومی ها می توانند در به سرانجام رسیدن این مأموریت نقش به سزایی را بازی کنند.

وی خواستار پررنگ‌تر شدن نقش مدیران روابط عمومی ها در تصمیم‌گیری‌های کلان هیات ها شد و بیان کرد: روابط عمومی می‌تواند در تعیین و تدوین نقشه راه هیات های ورزشی نقش اجرایی تری را بر عهده بگیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس یکی از مهمترین وظایف دستگاه ورزش کشور را ایجاد شادی و نشاط در جامعه عنوان کرد و افزود: نباید فراموش کنیم که مهمترین رسالت ما بالا بردن سطح سلامت در جامعه است.

کامیاب با اشاره به در پیش بودن بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و شانس ملی پوش شدن ۲۲ ورزشکارفارس در این رقابت‌ها خواستار برنامه ریزی جهت انعکاس مطلوب این رقابت ها و نقش ورزشکاران استان فارس در این رویداد بزرگ شد. برنامه ریزی جهت جذب گردشگر ورزشی یکی دیگر از مواردی بود که کامیاب در این نشست با اشاره کرد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه جهت برگزاری رویدادهای ورزشی در کنار اماکن تاریخی فرهنگی استان افزود: می‌توان با زمینه سازی فضا جهت ورود بخش خصوصی به عرصه برگزاری رویدادهای ورزشی ضمن جذب منابع مالی فرآیند حضور گردشگر داخلی و خارجی را در استان فراهم کرد.

در ادامه این نشست تخصصی محمد جواد شلتوک کار مشاور مدیرکل ورزش و جوانان، محمدرضا صلواتی مدیر روابط عمومی اداره کل استان، امین صالحی کارشناس روابط عمومی اداره کل در مباحثی همچون خبر نویسی نوین، فضای مجازی و مولتی مدیا و ارتباط با رسانه ملی به صحبت پرداختند.

گفتنی است در ادامه این نشست از احمد رضا بابلی، احمدرضا بلاغی، کریم نام آور و سجاد زارع مدیران روابط عمومی هیات های پزشکی ورزشی، کاراته، سوارکاری و فوتبال به عنوان برترین کمیته های روابط عمومی هیات های ورزشی استان در سال ۹۶ تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.