سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کردستان خبر داد؛

برگزاری دوره های دانش افزایی ویژه پزشکان و پزشکیاران ورزشی

کمیته مسابقات

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کردستان در راستای اهداف برنامه های هیات، کادر پزشکی و پزشکیاران کمیته مسابقات ساماندهی خواهند شد.

به گزارش دفتر استان کردستان پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ایران،دکتر بابک قطبی ، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کردستان ، از ساماندهی و تجهیز کادر پزشکی کمیته مسابقات خبر داد و افزود؛ باتوجه به اهمیت و حساسیت موضوع در جهت پوشش رقابت های ورزشی توسط کمیته مسابقات، کادر پزشکی این مجموعه ساماندهی و تجهیز خواهند شد.

وی از زحمات همکاران در جهت پوشش پزشکی مسابقات در سطوح مختلف ابراز رضایت کرد و عملکرد این کمیته را شایسته دانست و افزود؛ حفظ جایگاه ارزشمند کمیته پزشکی در مسابقات ورزشی با توجه به مسئولیت خطیر و مهم کادر پزشکی و پزشکیاران در قبال حفظ سلامت ورزشکاران، بسیار مهم  و موثر است.

وی تصریح کرد هیئت پزشکی ورزشی کردستان در راستای ارائه خدمات به ورزشکاران، کمیته مسابقات باید از تمام پتانسیل خود به جهت حفظ سلامت ورزشکاران و امنیت خاطر آنان نقش پر رنگ تری از خود نشان دهد.

قطبی به هیاتهای برگزار کننده مسابقات نیز تأکید کرد؛ جهت سلامت ورزشکاران حضور کادر پزشکی قبل از شروع مسابقات را فراموش نکنند و بایستی چند روز قبل به کمیته مسابقات هیات جهت اعزام و ساماندهی کادر پزشکی مطلع نمایند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان در پایان عنوان کرد؛ با توجه به پیشرفت های علمی خصوصاْ در زمینه پزشکی ورزشی و ضرورت دانش افزایی پزشکیاران دوره دیده در هیأت پزشکی، در آینده نزدیک دوره های آموزشی دانش افزائی همچنین دوره های خاص پزشکان و پزشکیاران در کردستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.