شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

مراسم تودیع و معارفه ریاست هیأت پزشکی ورزشی گیلان برگزار شد

معارفه رئیس هیات گیلان

به دنبال انتخاب دکتر کیوان اسدپور به عنوان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گیلان، مراسم معارفه وی و تودیع دکتر محمد حق شناس رئیس سابق این هیات در رشت برگزار شد.

 به گزارش دفترگیلان  پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،  در این مراسم مریم بخشی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از تلاشهای صورت گرفته واشاره به عملکرد  دکترحق شناس طی دوره ۱۲ ساله  تصدی ریاست هیات از ساخت ساختمان هیات پزشکی ورزشی تا کسب رتبه یک تا سه همه ساله در ارزیابی های سراسری، بر نقش مهم هیات پزشکی ورزشی اشاره نمود و از رئیس جدید هیات خواست همه تلاش خود را در جهت تحقق اهداف هیات به کار ببندد .

وی خاطر نشان کرد: اداره ورزش و جوانان نهایت همکاری را با هیات پزشکی ورزشی تاکنون داشته و یقینا از امروز نیز این همکاری ادامه خواهد داشت.

در ادامه دکترحق شناس ضمن معرفی مسئولین کمیته ها به ریاست جدید گفت: طی این ۱۲ سال تمامی تلاش خود را کردیم تا مجموعه ای موفق و منسجم را بسازیم امیدواریم با در دست داشتن چنین مجموعه کامل و پرسنل کوشا در  پیشرفت این مجموعه موفق و موید باشید.

در پایان دکتر اسدپور ضمن تشکر ازسرپرست اداره کل ورزش و جوانان و دکتر حق شناس افزود: مسلما با داشتن چنین مجموعه منسجم و حفظ  تعامل در راستای رسیدن به یک هدف که همان حفظ سلامت و حمایت ورزشکاران و قهرمانان هست به این مهم دست خواهیم یافت، موفقیت هایی که تاکنون کسب شد حاصل زحمات تمامی مجموعه می باشدامید بر این است اعتبار و جایگاه هیات پزشکی ورزشی در کشوربه مراحل بالاتر برسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.