یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶

آغاز دور جدید بازرسی از اماکن ورزشی کردستان

بازرسی کردستان

ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی کردستان دور جدیدی از بازرسی از باشگاه ها و اماکن ورزشی استان را آغاز کرد.

به گزارش دفتر استان کردستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، تمهیدی سرناظر استانی ستاد نظارت اماکن ورزشی اظهار داشت: دور اول بازدید از باشگاهها و اماکن ورزشی توسط بازرسین هیئت پزشکی ورزشی استان کردستان، در روزهای گذشته آغاز شد.

 وی افزود: بیش از ۳۰ باشگاه ورزشی در هشت منطقه از سنندج توسط ناظرین مورد بازرسی قرار گرفته و همچنین باشگاه هایی که در سال قبل تذکرات لازم جهت اصلاح موارد بازرسی قرار گرفته بود مجدداً بازرسی شدند.

مسئول ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی کردستان با بیان اینکه در این دوره از بازرسی‌ها به تعدادی از باشگاه داران تذکرهایی اعم از آمار ورزشکاران سازمان یافته (بیمه ورزشی)، پروانه فعالیت باشگاه، بهداشت و نظافت و مهم تر از همه تجویز و توزیع مواد نیروزای ممنوعه و مجاز داده شده و تعدادی نیز در قالب تشویق از آنها تقدیر خواهد شد.

تمهیدی تشریح کرد: با برنامه ریزهای صورت گرفته تا پایان شهریورماه سال جاری تمامی باشگاه ها و مجموعه های ورزشی در سطح استان در دور نخست مورد بازدید و نظارت قرار خواهند گرفتند و پس از آن مجدداً دور بعدی از بازرسی و نظارت را آغاز نموده و مکتوب گزارشات را به فدراسیون و کمسیون محترم ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه ناظران ستاد نظارت هیات پزشکی ورزشی استان با دقت شکایات و نظرات مردمی را بررسی و باتوجه به آنها اماکن متخلف را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، یادآور شد: ورزشکاران و والدین محترم استان می توانند با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایت و تخلفات اماکن ورزشی از طریق پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون پزشکی ورزشی به نشانی اینترنتی www.nezarat.ifsm.ir  نظرات مردمی و یا تماس با دفتر هیئت پیرامون تشویق باشگاه ها و باشگاه هایی که از هر جهت، سلامت عمومی را مد نظر داشته باشند مورد تشویق یا تذکر  و پیگیری قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.