پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گیلان:

حفظ سلامت ورزشکاران هدف اصلی ما است

کمیسون ماده 5

دومین جلسه کمیسون ماده ۵ نظارت بر سلامت باشگاهها با حضور سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان و دیگر اعضا در دفتر بازرسی اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش دفتر گیلان پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در دومین جلسه کمیسون ماده ۵ سال جاری ضمن بررسی مصوبات جلسه گذشته گزارشی از وضعیت بازرسی باشگاههای استان توسط  خیرالله رضائی مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ارائه شد، در همین راستا اعضای جلسه نیز برای بهبود کار نظارت بر سلامت باشگاه ها، نحوه برخورد با باشگاههای متخلف و بدون مجوز، راه های آگاه سازی جامعه ورزش و مدیران باشگاهها در ارتباط با دوپینگ و مکمل های غذایی را بررسی کردند.

در ادامه دکتر کیوان اسدپور رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گیلانبه مبحث تعامل با باشگاههای ورزشی و ارائه تقویم آموزشی ستاد نظارت هیات با سرفصل های فدراسیون پزشکی ورزشی پرداخت.  

وی گفت: حفظ سلامت ورزشکاران استان از بزرگترین اهداف هیئت پزشکی ورزشی است، بایک تیم جدید و کارگروهی برای این مهم تلاش می کنیم.

دکتر کیوان اسدپور با تقدیر از تلاش های باشگاهداران افزود :باشگاهی که مجوزدریافت می کند باید طبق قوانین عمل کند، بازرسی از باشگاهای به نفع باشگاهها و ورزشکاران است چون در این راستا تفاوت بین باشگاههای متخلف و متعهد مشخص می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.