دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

عقد تفاهم نامه هئیت پزشکی ورزشی با هیئت اتومبیلرانی

تفاهم نامه اتومبیلرانی و پزشکی

رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان برای حفظ سلامت ورزشکاران و همکاری با طرح جهش هیئت اتومبیرانی با این هیئت تفاهم نامه امضاء کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ایران - دفتر گیلان، در راستای تعاملات هیئت پزشکی ورزشی با دیگر هیئت های ورزشی در جلسه ای که با حضور دکتر کیوان اسدپور رئیس  هیئت پزشکی ورزشی و محسن واحدی رئیس هیئت اتومبیلرانی استان برگزارشد برای همکاری در طرح جهش هیئت اتومبیرانی تفاهم نامه نوشته شد.

طرح جهش که با پیشنهاد و ابتکار هیئت اتومبلیرانی استان گیلان برای اولین بار در ایران آغاز شد، یکی از بزرگترین طرح های جامع عضوگیری در سطح کشوراست .

از اهداف این طرح رویکرد جدید استعداد یابی در ورزش و همگانی نمودن فرهنگ سازی از پایه مدارس و بالابردن سطح مهارت رانندگان، کنترل تخلیه هیجانات که باعث پایین آوردن آمار تصادفات و پس از آن قهرمان پروری است.

لازم به ذکر است طی تفاهمنامه صورت گرفته بین این دوهیئت   از این به بعد  برای تمامی مخاطبین طرح جهش همزمان کارت خدمات درمانی(بیمه ورزشی) صادر خواهد شد

لازم به ذکر است از اهداف این تفاهم نام می توان به افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته وحفظ سلامت ورزشکاران نیز اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.