سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

5000 هزار تراکت آموزش ثبت نام آنلاین بیمه ورزشی در سطح استان پخش شده است

طایفه

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی : به تمام اماکن ورزشی دولتی و خصوصی سطح استان کتابچه های آموزش ثبت نام اینترنتی بیمه ورزشی ورزشکاران فرستاده شده است

کیومرث پورایراندوست در گفتگو با روابط عمومی پایگاه خبری هیات پزشکی استان آذربایجان غربی گفت : در سه ماهه اول سال 97، 17836 ورزشکار مرد و 5386 ورزشکار زن بیمه شده اند که از تاریخ 15 خرداد کارت ثبت بیمه ها در استان به صورت آنلاین انجام می پذیرد.

دبیر هیات افزود : در مرحله اول 5000 تراکت آموزش ثبت نام اینترنتی بیمه ورزشی در سطح استان آذربایجان غربی برای نصب در تمامی اماکن ورزشی به مسئولین و مدیران مجموعه ها و باشگاه ها تحویل داده شده است.

ایراندوست ادامه داد : در حال حاضر 20 نفر نیز در سطح استان، مسئولیت ثبت نام حضوری ورزشکاران و مرجعه کنندگان را بر عهده دارند.

ایراندوست در خاتمه خاطر نشان کرد: پایگاه های 17 گانه خبری ادارات ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز برای تسهیل در صدور کارت بیمه ورزشی، آدرس سایت ثبت نام آنلاین بیمه ورزشی را در پایگاه های خبری خود قرار خواهند داد تا مراجعه کنندگان به این درگاه ها که اکثرا قشر ورزشکار می باشند؛ بدون مراجعه حضوری در این سامانه ثبت نام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.