جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱

در کرمانشاه آغاز شد؛

ثبت نام اولین همایش استانی آشنایی با استعدادیابی ورزشی در کودکان

استعدادیابی

با توجه به شروع فصل تابستان، انتخاب رشته ورزشی برای کودکان و نوجوانان همواره مورد سوال خانواده ها می باشد. بر این اساس کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی در نظر دارد در تاریخ 27 تیرماه از ساعت 16 همایشی 4 ساعته با موضوع استعدادیابی ورزشی، مفاهیم، معیارها و کاربردها را ویژه والدین به صورت رایگان برگزار می نماید.

به گزارش دفتر کرمانشاه پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران در این همایش که با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش برگزار می شود علاوه بر ارائه روش ها و فرآیندهای استعدادیابی، نقش والدین در مربیگری کودکان، رابطه مربی، کودک و والد و روش پیکر سنجی به عنوان یکی از مولفه های استعدادیابی با تدریس اساتید مجرب برای مخاطبین تشریح خواهد شد.

کلیه والدین می توانند به صورت رایگان با ارائه اطلاعات لازم از طریق تماس با کمیته آموزش در این همایش شرکت نمایند. پزشکی ورزشی به عنوان پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی برگزاری همایش های دانش افزایی و خدمت رسانی به آحاد جامعه ورزش را از وظایف خود دانسته و در این راستا کلیه ورزشکاران و خانواده ها می توانند با اعلام نیازهای آموزشی به کمیته آموزش هیأت از کارگاه های آموزشی مستمر و مداوم بهره مند شوند. 

شماره تماس 08338355992 داخلی ٣ 
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.