شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

مسئول کمیته مسابقات اعلام کرد؛

پوشش پزشکی بیش از ۴۰۰ ساعت رویدادهای مختلف ورزشی در کردستان

کمیته مسابقات کردستان

مسئول کمیته مسابقات هیات پزشکی ورزشی استان کردستان اعلام کرد تا پایان خردادماه سال جاری بیش از ۴۰۰ساعت کمیته مسابقات رویدادهای ورزشی را در استان پوشش داده است.

به گزارش دفتر کردستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، سجاد پیرخدری مسئول کمیته مسابقات هیئت اعلام کرد؛ در سه‌ماهه نخست سال جاری کادر پزشکی کمیته مسابقات بیش از ۴۰۰ ساعت رویدادهای ورزشی را در رشته مختلف پوشش داده است.

پیرخدری تصریح کرد؛ ۳۶۶ ساعت در بخش آقایان و ۱۳۱ ساعت در بخش بانوان کمیته مسابقات این هیئت در رشته‌های مختلف ورزشی پوشش داده و کادر پزشکی با تمامی تجهیزات در این رقابت حضورداشته‌اند.

مسئول کمیته مسابقات هیئت پزشکی ورزشی استان کردستان با تأکید این موضوع که حضور کادر پزشکی در رقابت‌های ورزشی می‌تواند از صدمات جدی و پرخطر جلوگیری نماید افزود؛ کمک‌های امدادی در لحظات اولیه آسیب ورزشی برای ورزشکار صدمه‌دیده بسیار ضروری است و بایستی حتماً افراد دوره‌دیده و متخصص در زمان آسیب حضورداشته باشند.

وی افزود: لازم است به جهت جلوگیری از هر نوع صدمات ورزشی، هیئت‌های ورزشی چند روز قبل از برگزاری رقابت‌ها کمیته مسابقات هیئت پزشکی را مطلع نمایند تا با حضور کادر پزشکی متعهد و باتجربه به همراه امکانات لازم از صدمات پرخطر جلوگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.