یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

دکتر نوروزی در گردهمایی کمیته خدمات درمانی:

با توسعه کیفی ، رکورد ساماندهی ورزشکاران راثبت کردیم

گردهمایی سراسری کمیته خدمات درمانی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد که سیاست توسعه کیفی فدراسیون پزشکی ورزشی ، رشد کمی شمار ورزشکاران سازمان یافته را به دنبال داشت.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، دکتر غلامرضا نوروزی در گردهمایی سراسری کمیته خدمات درمانی اظهار داشت:  یکساله شدن عضویت در کمیته خدمات درمانی ، صدور آنلاین کارت عضویت و همچنین ثابت ماندن تعرفه عضویت برای چهارمین سال پیاپی رضایت جامعه ورزش را از مجموعه پزشکی ورزشی بیش از پیش افزایش داده است ، از طرفی فراهم آمدن زمینه عضویت آنلاین ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی موجب شفافیت مالی شده است  و این نیز در نوع خود توفیق ارزشمندی است.

دکتر نوروزی با تقدیر از تلاش همکاران ستادی و استانی کمیته خدمات درمانی اظهار امیدواری کرد که تمامی استان ها در سال جاری بتوانند به طرف صدور صد در صدی کارت عضویت خدمات درمانی گام بردارند.

وی گفت: سیاست های اخیر فدراسیون پزشکی ورزشی که نشات گرفته از کار کارشناسی و مطالعه دقیق بود ، در پایان سال 96 منجر به ثبت رکرود ساماندهی ورزشکاران بود به طوری که حدود سه میلیون و 100 هزار ورزشکار به عضویت کمیته خدمات درمانی در آمدند.

در این نشست دکتر تورج ملک محمدی  دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی نیز آمادگی ستاد مرکزی فدراسیون را برای برطرف کردن مشکلات زیرساختی هیات های استانی اعلام کرد.

همچنین دکتر رضا سعیدی رئیس کمیته خدمات درمانی گزارشی از فعالیت های انجام شده و همچنین برنامه ها و سیاست های آتی را تبیین کرد و مسئولان کمیته های خدمات درمانی استان ها نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

تقدیر از برترین ها بخش دیگری از این گردهمایی دو روزه است که امروز(یکشنبه) در تهران خاتمه می یابد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.