سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و امور بانوان وزارت ورزش ؛

جشنواره دختران ایران زمین برگزار شد

دختران ایران زمین

به مناسبت روز ملی دختر، جشنواره دختران ایران زمین با محور هویت بخشی و نشاط ملی برای دختران ایران زمین در باغ کتاب تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به مناسبت روز دختر و همزمان با دهه مبارک کرامت، به همت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا و وزارتخانه ها و سازمان ها با محور هویت بخشی و نشاط ملی برای دختران ایران زمین در محل باغ کتاب تهران برگزار شد.


در این جشنواره که از ۲۴ تا ۲۶ تیرماه به مدت سه روز در باغ کتاب تهران برگزار می شود، وزارت ورزش و جوانان نیز به همت معاونت توسعه ورزش این وزارتخانه غرفه ای برپا کرده است که در آن خدمات مرتبط با ورزش و سلامتی و پزشکی ورزشی را با محور هویت بخشی و نشاط ملی برای دختران ایران زمین به مراجعه کنندگان ارائه می کند.

در  این غرفه مراجعه کنندگان علاوه بر دریافت خدمات پزشکی همچون انواع تست های خونی و اسکلت سنجی می توانند از مشاوره روان شناسی  فدراسیون پزشکی، برای اصلاح حرکات فیزیکی و سبک زندگی بهرمند شوند. همچنین کارشناسان ورزشی معاونت توسعه ورزش بانوان ضمن حضور در غرفه به معرفی رشته های ورزشی مختلف می پردازند.

تعداد زیادی از قهرمانان در رشته های مختلف با همراهی نواب رئیس بانوان فدراسیون های ورزشی رشته خود ضمن بازدید از نمایشگاه، زمانی را صرف معرفی رشته های ورزشی خود به خانواده ها و بانوان حاضر در نمایشگاه کردند، از جمله می توان به حضور بانوان فوتسالیست که چندیپیش قهرمان آسیا شده اند اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.