سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

دکتر ملک محمدی

هدف ما توسعه کمی و کیفی خدمات است

محمع عمومی - چهار محال وبختیاری

مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان چهار محال وبختیاری با حضور دکتر تورج ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ، حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان استان، دکتر فرامرز شاهین رئیس هیات پزشکی ورزشی و دیگر اعضای مجمع، در سالن المپیک اداره کل برگزار شد.

به گزارش دفتر چهار محال وبختیاری پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر تورج ملک محمدی در این مجمع با بیان اینکه  یکی از سیاست های فدراسیون پزشکی ورزشی بالا بردن سطح آگاهی و آموزش ورزشکاران و مربیان در جهت کاهش آسیب های ورزشی است، گفت: باید خدمات رسانی به ورزشکاران و قهرمانان را افزایش دهیم  و این امر مهم  با همکاری هیات استان و اداره کل ورزش و جوانان رخ می دهد.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد :  با فراهم شدن زیر ساخت ها صدور کارت عضویت کمیته خدمات درمانی به سمت آنلاین سوق پیدا می کند. کلیه ورزشکاران می توانند هم اکنون هم از صدور آنلاین عضویت در کمیته خدمات درمانی بهره مند شوند.

همچنین حمید کریمی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت :با توجه به تنظیم تفاهم نامه با کلیه هیات های ورزشی از لحاظ افزایش  آمار بیمه ورزشی تا پایان سال رشد چشمگیری  را در این زمینه خواهیم داشت .
مدیرکل ورزش و جوانان استان عنوان کرد : اداره کل ورزش و جوانان آمادگی لازم را دارد که با مشارکت فدراسیون پزشکی ورزشی ساختمان اداری با تجهیزات کامل جهت برگزاری دوره های آموزشی جهت رفاه حال ورزشکاران و مربیان در اختیار هیات پزشکی ورزشی استان قراردهد .
همچنین دکتر شاهین رئیس هیات پزشکی ورزشی استان چهار محال وبختیاری عملکرد سال 96 هیات را تشریح کرد.
در ادامه مجمع، نماینده باشگاه ها، داوران، مربیان و ورزشکاران به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در مورد مسائل و مشکلات موجود در این حوزه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.