شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

دکتر ملک محمدی در سمنان تشریح کرد:

موفقیت های فدراسیون پزشکی ورزشی در زمینه خدمات درمانی

دکتر ملک محمدی

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی یکی از توفیقات این فدراسیون در دوره جاری مدیریت آن را ثابت نگه داشتن حق عضویت در کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی برای چهارمین سال پیاپی عنوان کرد ؛ اقدامی در در جهت حمایت از ورزشکاران و اقشار آسیب پذیر جامعه.

به گزارش دفتر سمنان پایگاه  خبری  تحلیلی پزشکی ورزشی ایران دکتر تورج ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی  ورزشی صبح روز شنبه در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان سمنان گفت: یکی از مهمترین موفقیت های فدراسیون پزشکی ورزشی در زمان ریاست دکتر نوروزی، این است که  علی رغم افزایش تورم ، حق عضویت در کمیته خدمات درمانی(بیمه ورزشی) را با سیاست های انقباضی، کاهش هزینه های متفرقه و همکاری استان ها ثابت نگه داشته و در عین حال میزان خدمات و تعهد مالی خود رات در قبال آسیب دیدگی ورزشکاران افزایش دهیم.  

وی افزو د: از طرفی عضویت در کمیته خدمات درمانی 365 روزه شد و این این مهم در کنار صدور آنلاین کارت خدمات درمانی که  در حال اجراست موجب رضایت بیش از پیش جاتمعه ورزش از مجموعه پزشکی ورزشی شده است.

دکتر ملک محمدی اظهار داشت :کار ما تنها پرورش قهرمانان در سطح المپیک و جهان نیست  بلکه ما باید برای آحاد جامعه برنامه ریزی داشته باشیم به خصوص در امر آموزش و ازجمله ورزش همگانی را با همکاری آموزش وپرورش رونق دهیم.

وی از روسای هیات های پزشکی ورزشی خواست، همکاری و تعامل با آموزش و پرورش و دانشگاهها را سرلوحه خود قرار دهند تا بالاترین اهداف فدراسیون که خدمات رسانی و رضایت حداکثری ورزشکاران است حاصل شود.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین از زحمات دکتر رمضان حیدریان که در این مجمع بار دیگر به عنوان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان انتخاب شد، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.