یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

/روز نخست گردهمایی روابط عمومی پزشکی ورزشی/

اهمیت تدوین نقشه راه ، ضرورت اطلاع رسانی دقیق و گسترده ، همگام شدن با تکنولوژی های روز ارتباطات و تقدیر از ۳ استان

روابط عمومی

رئیس و دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در نخستین روز گردهمایی سراسری روابط عمومی این فدراسیون ، اهمیت موضوع اطلاع رسانی را خاطرنشان کرده و خواستار اهتمام هرچه بیشتر مسئولان روابط عمومی هیات های پزشکی ورزشی سراسر کشور شدند.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این گردهمایی که در محل سالن جلسات فدراسیون برگزار شد، با بیان اینکه روابط عمومی بحق آیینه تمام نمای هر سازمان محسوب می شود، افزود: مسئولان روابط عمومی هر دستگاهی چنانچه نگاه تخصصی به این حوزه داشته باشند و مشتاقانه امور تخصصی خود را پیگیری کنند، سازمان مربوطه می تواند به رشد و بالندگی دست یابد.

وی افزود: رویکرد فدراسیون پزشکی ورزشی تقویت روابط عمومی است و در این رابطه خوشبختانه با تحولی که در دنیای ارتباطات رخ داده ، با حداقل امکانات می شود بیشترین کارکرد را در زمینه های تخصصی روابط عمومی و بویژه اطلاع رسانی داشت.

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی توسعه و تعمیق اصولی ارتباط با رسانه ها، توسعه تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی را از دیگر اولویت های روابط عمومی پزشکی ورزشی دانست و از تلاش های صورت گرفته روابط عمومی پزشکی ورزشی در بخش های ستادی و استانی قدردانی کرد.

پیش از سخنان رئیس فدراسیون، دکتر تورج ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اهمیت روابط عمومی از تدوین نقشه راه برای این حوزه با بهره گیری از دیدگاه مسئولان روابط عمومی هیات های استانی خبر داد و گفت: روابط عمومی در زمینه های مختلف از جمله بعد آموزشی می توانند بازوی توانمندی باشند؛ جایی که با اطلاع سانی صحیح سهمی بسزا در کاهش آسیب دیدگی های ورزشی داشته باشند.

وی با اشاره به این موضوع که پزشکی ورزشی موفق شده است عمر قهرمانی ورزشکاران را افزایش دهد، تصریح کرد:  ضروری است که خدمات متنوع و تخصصی  پزشکی ورزشی در سراسر کشور به نحو احسن بازتاب خبری داشته باشد تا جامعه ورزش بیش از پیش با خدمات ما آشنا شوند.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی اضافه کرد: در این زمینه به عنوان مثال خدماتی که به قهرمانان رشته های مختلف در نقاط مختلف کشور ارائه می شود  به منظور فرهنگ سازی و تشویق ورزشکاران به عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی، باید به خوبی پوشش خبری داده شود.

 بر اساس این گزارش، در این نشست امید توفیقی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فدراسیون نیز گزارشی از عملکرد حوزه روابط عمومی فدراسیون ارائه کرد و به بیان اهداف برگزاری این نشست  پرداخت.

 تقدیر از سه نفر، سپاس از ۹ استان

پایان بخش روز نخست این گردهمایی تقدیر از رضا محرم زاهی ، هاجر عبدی فر و سمانه یادآفرین مسئولان روابط عمومی هیات های پزشکی ورزشی استان های آذربایجان شرقی، قزوین و سمنان بود. همچنین از فرزاد حیدر زاده، حسین حاتمی، امید  حمیدی، بیتا بدلخانی،  مرجانه پریزاده و سپیده سپهری از استان های ایلام، خراسان شمالی، مازندران، زنجان، هرمزگان و گلستان قدردانی شد.

 در ادامه این گردهمایی نهم و چهاردهم مردادماه دیگر مسئولان روابط عمومی هیات های پزشکی ورشزی در دفتر مرکز فدراسیون حضور  می یابند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.