پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶

مسئول کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی عنوان کرد؛

رسیدگی به پرونده پزشکی ۱۸۲ ورزشکار آسیب دیده در کردستان

گردهمایی سراسری کمیته خدمات درمانی

مسئول کمیته خدمات درمان هیات پزشکی ورزشی استان کردستان از رسیدگی و پرداخت هزینه های تمامی پرونده مصدومین سال گذشته خبر داد.

به گزارش دفتر کردستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، صادقی مسئول کمیته خدمات درمان هیات عنوان کرد؛ تا پایان تیرماه سال جاری به تمامی ۱۸۲ پرونده مصدومین استان رسیدگی شده و کمک هزینه درمانی و غرامت های مربوطه پرداخت گردیده است.

وی خدمات فیزیوتراپی، اعزام جهت انجام عمل جراحی به فدراسیون را از دیگر خدمات پزشکی هیات عنوان کرد و افزود؛ ۶۰۰ ساعت خدمات فیزیوتراپی رایگان به ۶۰ نفر و معرفی به فدراسیون جهت انجام عمل جراحی از ناحیه زانو برای ۴۵ نفر بخشی از خدماتی بود که کمیته درمان هیت پزشکی ورزشی کردستان توانست ارائه نماید.

صادقی اظهار داشت؛ با راه اندازی مرکز خدمات درمانی و مشاوره در سال گذشته که شامل خدماتی من جمله حرکات اصلاحی، پیکر سنجی، روانشناسی و تغذیه تاکنون به بیش از ۴۰ نفر در بخش های مختلف این مرکز از دیگر خدمات ارائه شده این کمیته به مراجعه کنندها بوده است.

در پایان مسئول کمیته خدمات درمان هیات پزشکی ورزشی کردستان از اجرایی شدن صدور آنلاین کارت های خدمات درمانی (بیمه ورزشی) خبر داد و بیان کرد؛ هیات استان در تلاش حداکثری برای جلب مشارکت و توسعه این روش در استان و از برنامه مهم برای اجرایی شدن این طرح و جمع آوری کارت های عضویت خدمات درمانی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.