چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

روی خط بازی های آسیایی-۳

نشست هماهنگی کادر پزشکی ورزشی برگزار شد

بازی های آسیایی

نشست هماهنگی کادر پزشکی اعزامی به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، در دهکده بازی ها در جاکارتا برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، هجدهمین دوره بازی های آسیایی در شرایطی به طور رسمی از روز شنبه در اندونزی گشایش می یابد که کادر  متخصصان فدراسیون پزشکی ورزشی متشکل از ۱۷ نفر در دو شهر جاکارتا و پالمبانگ ارائه خدمات لازم را به اعضای کاروان بر عهده دارند. در این رابطه هم در جاکارتا و هم در پالمبانگ فدراسیون پزشکی ورزشی کلینیک برپا کرده است تا علاوه بر  سالن و میادین مختلف مسابقات، در محل دهکده هم به ورزشکاران کشورمان خدمات ارائه کند.

 در همین راستا امروز نشست هماهنگی کادر اعزامی پزشکی ورزشی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون برگزار شد و طی آن آخرین برنامه هابرای ارائه خدمات مطلوب و شبانه روزی به کاروان اعزامی کشورمان بررسی شد و تصمیمات و تقسیم کار لازم صورت گرفت.

دکتر نوروزی در این نشست با آرزوی موفقیت برای مجموعه ورزش ایران در این بازی ها ابراز امیدواری کرد که کادر پزشکی ورزشی به بهترین شکل ممکن در کنار ورزشکارانایران باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.