چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

روی خط بازی های آسیایی-۵

دکتر حاکمی: آماده ارائه خدمات پزشکی ورزشی در کلینیک و محل برگزاری مسابقات هستیم

جاکارتا

نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی در نشست هماهنگی تیم های حاضر در پالمبانگ ، آمادگی کادرپزشکی ورزشی را برای ارائه همزمان خدمات در کلینیک استقرار یافته فدراسیون در دهکده بازی ها و همچنین حین برگزاری مسابقات اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، اعضای کادر سرپرستی و سرمربیان تیم های ایرانی حاضر در شهر پالمبانگ یکی از شهرهای محل برگزاری بازی های آسیایی در اندونزی، در شرایطی برای انجام هماهنگی گرد هم آمدند که در این نشست دکتر لاله حاکمی نایب رئیس بانوان و دکتر فرهادمرادی شهپر رئیس کمیته آموزش فدراسیون پزشکی ورزشی حضور یافتند و برنامه های پزشکی ورزشی را برای کاروان اعزامی ایران در این رویداد تشریح کردند.

دکتر حاکمی در این نشست تصریح کرد: در حال حاضر کلینیک فدراسیون به صورت کامل در دهکده بازی ها تجهیز شده و مجموعه ای از متخصصان آماده ارائه خدمات شبانه روزی به کاروان کشورمان هستند ، لذا از این نظر  جای نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: از طرفی هرکدام از تیم ها چنانچه در خلال برگزاری بازی ها نیاز به همراهی کادر پزشکی داشته باشند این آمادگی وجود دارد که در محل برگزاری مسابقات نیز حضور داشته باشیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: بازدید لازم از امکانات پزشکی میزبان نیز به عمل آمده است و در صورت نیاز می توان از امکانات آنها نیز استفاده کرد با این حال پیش بینی های لازم در کلینیک خود ما صورت گرفته است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.