شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

روز خط بازی های آسیایی-۷

ارائه بیش از ۱۷۰ مورد ویزیت پزشکی و فیزیوتراپی در جاکارتا و پالمبانگ

معاینه رئیس فدراسیون قایقرانی

گروه پزشکی ورزشی اعزامی ایران به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ تاکنون بیش از ۱۷۰ جلسه خدمات درمانی و فیزیوتراپی به اعضای کاروان ورزشی کشورمان در اندونزی ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در شرایطی که رقابت های تیمی بازی های آسیایی در روزهای گذشته آغاز شده و ورزش ایران به تدریج خود را آماده آغاز پیکارهای انفرادی و کسب مدال های رنگارنگ می کند ، در روز های گذشته و از بدو ورود گروه اعزامی پزشکی ورزشی به اندونزی در دو شهر جاکارتا و پالمبانگ کلینیک پزشکی ورزشی از طرف فدراسیون پزشکی ورزشی بر پا شد،

در این راستا در پالمبانگ تا عصر روز جمعه بالغ بر ۶۰ مورد خدمات فیزیوتراپی و معاینه به ورزشکاران کشورمان ارائه شده است و در جاکارتا بیش از ۵۰ مورد ویزیت پزشکی و ۶۰ مورد خدمات فیزیوتراپی ارائه شده است.

دکتر غلامرضا نوروزی ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی که در جاکارتا از نزدیک روند ارائه خدمات پزشکی ورزشی را زیر نظر دارد ، تصریح کرد: خوشبختانه هیچ یک از مراجعه کنندگان به کلینیک این فدراسیون در جاکارتا مشکل حاد نداشته و قادرند در مسابقات شرکت کنند.

همچنین دکتر ابراهیم عباسی از پالمبانگ محل برپایی دیگر کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی نیز ، گفت: نکته امید بخش اینکه خوشبختانه تاکنون مشکل حادی در معاینات از ملی پوشان مشاهده نشده است و همگی به مسابقات می رسند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.