یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

دکتر ملک آرا در نشست خبری:

با تخلفات احتمالی باشگاه ها برخورد جدی می شود

طاهره ملک آرا

نایب رئیس بانوان هیات پزشکی و ورزشی از کاهش شکایات فروش دارو ومکمل های غیر قانونی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی، دکتر طاهره ملک آرا در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، درخصوص کلاس های آموزشی این هیات اظهار کرد: در سال ۹۶ و ۹۷ کلاس‌های آموزشی مختلفی را برگزار کردیم با وجود اینکه برگزاری دوره تیپینگ سخت است اما این اتفاق افتاد و ما توانستیم با موفقیت این دوره را آموزش دهیم علاوه براین دوره امدادگر ورزشی، ورزش های دوره بارداری، ماساژ ورزشی و ورزش در آب نیز برگزار شد.

وی در ادامه از استفاده ورزشکاران قهرمان و بازیکنان لیگ های ورزشی از تجهیزات و فیزیوتراپی هیات خبرداد و گفت: برای ارائه خدمات در طول روز محدودیت داریم و حتی برای استفاده ورزشکاران شهرستان هم با کمبود مکان مواجه هستیم در تلاشیم تا با ایجاد بستر های مناسب مکانی را برای استقرار و ارائه خدمات در شهرستان ها فراهم کنیم.

نایب رئیس بانوان هیات پزشکی ورزشی عنوان کرد: ما در تمام جلساتی که با نواب روسای هیات ها داشتیم بارها متذکر شدیم که قهرمانان ملی پوش خود را به ما معرفی کنند تا خدمات تخصصی لازم به آنها ارائه کنیم.

دکتر ملک آرا ادامه داد: مدتی است با استفاده از رسانه ها و بالا بردن سطح فرهنگ جامعه باعث شدیم فروش داروها ومکمل های غیر مجاز کمتر شود وگزارشات کمتری را دریافت کردیم.

نایب رئیس بانوان هیات پزشکی وورزشی استان تصریح کرد: با تخلفاتی که به صورت مستند ارائه شود برخورد و پیگیری می‌کنیم اگر داروخانه ها بدون تجویز پزشک دارویی در اختیار ورزشکاران قرار دهند با عوامل و پرسنل آن برخورد شدیدی خواهیم کرد همچنین تمام اماکن ورزشی، مربیان باید مجوز فعالیت خود را در معرض دید قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.