دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰

پیام تسلیت /کماندار بوشهری درگذشت

پیام تسلیت هیات پزشکی ورزشی استان

پیام تسلیت

دکتر وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر طی اطلاعیه‌ای درگذشت اسماء زحمتکش از ورزشکاران استان بوشهر در عرصه تیراندازی با کمان را تسلیت گفت.

به گزارش دفتر استان بوشهر پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ایران، دکتر وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر طی اطلاعیه‌ای درگذشت اسماء زحمتکش از ورزشکاران استان بوشهر در عرصه تیراندازی با کمان را تسلیت گفت.

در متن پیام دکتر وحدت رییس هیات پزشکی استان بوشهر آمده است: مرحوم بانو زحمتکش اسطوره‌ای به یاد ماندنی بود که طی چند روز گذشته در مواجهه با بیماری با روحیه ورزشکاری پابرجا و استوار با این بیماری مقابله کرد.

ورزشکاران و افتخار آفرینان همواره در قلب مردمانی جای دارند که با قهرمانی‌های آنها لبخند و با شکست آنها اشک ریخته‌اند.

این ضایعه بزرگ نه تنها جامعه ورزش در استان و شهروندان بوشهری را غرق در اندوه کرد بلکه تمامی ورزش کاران و ورزش دوستان سراسر کشور از شنیدن این خبر متأسف و متأثر گشتند.

 بنده، درگذشت این قهرمان کشوری را به عموم هموطنان عزیز بویژه خانواده محترم ایشان و جامعه ورزشی استان بوشهر و شهروندان عزیز تسلیت عرض می‌کنم.

 دکتر وحدت در این رابطه گفت: اسماء زحمتکش دختر ۲۴ ساله بوشهری به عنوان یکی از قهرمانان ورزش ایران در رشته تیراندازی با کمان بعد از چند روز مبارزه سخت با مرگ، سرانجام صبح روز شنبه با تایید مرگ مغزی در بیمارستان شهدای خلیج فارس چشم از جهان فروبست تا اعضای بدن او با موافقت خانواده اش، جان چند بیمار دیگر را نجات دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.