سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

روی خط بازی های آسیایی-۱۲

دکتر صالحی امیری: کادر پزشکی ورزشی مایه دلگرمی ورزشکاران است

جاکارتا

رئیس کمیته ملی المپیک،سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی و سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی های آسیایی از دهکده بازی ها در پالمبانگ بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیل پزشکی ورزشی ایران، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، محمدی نصرآبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی و دکتر سید نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی اندونزی و از محل دهکده بازی ها در پالمبانگ بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که مسئولین و روسای فدراسیونهای قایقرانی، تیراندازی و کوهنوردی و مربیان و سرپرستان تیم های اعزامی، حاضرین رضایت خود را  از عملکرد گروه پزشکی در پالمبانگ ابراز داشتند و گروه پزشکی نیز ضمن بیان گزارشی از خدمات صورت گرفته، آمادگی خود را برای ارائه ۲۴ ساعته خدمات در محل دهکده و در کنار محل مسابقات ورزشکاران اعلام نمود.

 دکتر علیزاده سرپرست کاروان ورزشکاران اعزامی به پالمبانگ، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد تیم های اعزامی در داخل و خارج از دهکده، در خصوص تجهیزات، داروها و امکانات پزشکی و همچنین خدمت رسانی ۲۴ ساعته  پزشکی و فیزیوتراپی صحبت کرد و رئیس کمیته المپیک نیز حضور کادر پزشکی در کنار ورزشکاران را مایه دلگرمی و قوت قلب ورزشکاران و مسئولین دانست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.