چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

حضور تیم پزشکی ورزشی هیات در ششمین فستیوال مدارس فوتبال استان بوشهر

اعزام تیم پزشکی به فستیوال فوتبال

دکتر وحدت خبر داد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی در استان، درخصوص حضور تیم‌های پزشکی ورزشی در میادین یا سالن‌های ورزشی، امسال نیز مثل هرساله، تیم پزشکی ورزشی به ششمین فستیوال مدارس فوتبال استان بوشهر با کادر مجرب اعزام شدند.

به گزارش دفتر استان بوشهر، پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ایران، دکتر وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان خبر از اعزام تیم پزشکی ورزشی به ششمین فستیوال مدارس فوتبال استان داد.

دکتر وحدت گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی در استان، درخصوص حضور تیم‌های پزشکی ورزشی در میادین یا سالن‌های ورزشی، امسال نیز  مثل هرساله، تیم پزشکی ورزشی به ششمین فستیوال مدارس فوتبال استان بوشهر با کادر مجرب اعزام شدند.

وی افزود: این فستیوال ششمین فستیوال مدارس فوتبال استان است که در فصل تابستان وماه مردادماه در شهر  و استان بوشهر با حضور ورزشکاران فوتبال آموز ونونهال در حدود بیش از  ۵۰۰نفر پسر و حدود ۲۰۰ نفر دختر که همگی دارای کارت بیمه ورزشکاری هستند برگزار می‌شود.

رییس هیات پزشکی در خصوص بیمه ورزشی برای ورزشکاران فوتبالیست توضیح داد: خود هیات فوتبال با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تاکید فراوان کرده و هیات‌های فوتبال استان‌های کشور را ملزم کردهاست، که هیچ ورزشکار فوتبالیستی بدون داشتن کارت و ارایه اصل کارت بیمه ورزشی در کلیه بازی‌ها، حق ورود به میادین و سالن‌های ورزشی را ندارد، هیات فوتبال استان بوشهر نیز، تمامی ورزشکاران فوتبالیست از جمله همین مدارس فوتبال از رده سنی های مختلف ملزم کرده که تحت بیمه ورزشی قرار گیرند، به همین خاطر، هیات پزشکی ورزشی استان، کاملا آماده ارایه دادن خدمات درمانی برای کلیه ورزشکاران هم در میادین هم در سالن‌های ورزشی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.