پنجشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

32 ساعت پوشش کامل پزشکی مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه

طایفه

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی گفت: تمام توان، نیرو و امکانات خود را برای پوشش ورزشکاران در چهاردهمین دوره از مسابقات بین المللی کاراته جام "صلح و دوستی" به کار بستیم.

دکتر شهرام طایفه رئیس هیات و دبیر ستاد برگزاری مسابقات افزود : این مسابقات در فدراسیون جهانی کاراته ثبت شده است و یکی از معتبرترین تورنمنت های کاراته محسوب می شود که چهاردهمین دوره آن به میزبانی ارومیه و با حضور 13 کشور جهان و شرکت 300 کاراته کا برگزار شد.

دکتر شهرام طایفه با بیان اینکه پوشش پزشکی این دوره از مسابقات به هیات پزشکی ورزشی استان سپرده شده بود؛ ادامه داد :  هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی جهت پوشش پزشکی مسابقات، تیم پزشکی متشکل از یک پزشک و سه پزشک یار را به محل برگزاری مسابقات اعزام نمود که بعنوان کادر پزشکی، مسابقات را طی سه روز به مدت 32 ساعت به نحو شایسته پوشش دادند که رضایت و تحسین مسئولین برگزاری مسابقات را بهمراه داشت.

دبیر ستاد برگزاری مسابقات در خاتمه گفت : در پایان چهاردهمین دوره از مسابقات بین المللی کاراته جام صلح و دوستی ، 30 ورزشکار آسیب‌دیده از سوی تیم پزشکی حاضر در سالن، خدمات پزشکی سرپایی دریافت کردند و  3 مصدوم نیز به تشخیص تیم پزشکی هیئت پزشکی‌ورزشی استان به مراکز درمانی اعزام شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.