پنجشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

روی خط بازی های آسیایی_۱۶

نازنین رحمانی ملی پوش قایقرانی در سلامت کامل است

نازنین رحمانی

نازنین رحمانی، ملی پوش قایقرانی ایران، با توجه به حضور به موقع گروه پزشکی ایران و همچنین پزشکان محل برگزاری مسابقات در سلامت کامل است و جای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، با اعلام این خبر افزود:بنا به گزارش همکارانمان مستقر در پالمبانگ، نازنین رحمانی ورزشکار رشته قایقرانی (روئینگ) چهار نفره در جریان مسابقات دچار کسالت شد، اما مشکل حادی وجود نداشته و این ملی پوش دچارگرمازدگی و از دست دادن آب بدن شده بود که با حضور  به موقع دکتر لاله حاکمی نایب رئیس بانوان فدراسیون و همچنین تلاش دکتر حنیفه پزشک اندونزیایی، این مشکل با تجویز داروی لازم برطرف شده و این ملی پوش ایران در سلامت کامل است.

دکتر نوروزی ادامه داد: در این رابطه فرم معافیت درمانی نیز برای ملی پوش قایقرانی پر شده است و از نظر تزریق داروهای درمانی نیز جای نگرانی وجود ندارد و موضوع به اطلاع مسئولان برگزاری مسابقات و دکتر هیورا میکیو نماینده کنفدراسیون قایقرانی آسیا رسیده است.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا و میزان فعالیت شدید ورزشکاران لازم است به جایگزینی آب و املاح توجه و دقت کافی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.