چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

بانوی کبدی کار شیرازی فردا تحت عمل جراحی قرار می گیرد

بانوی کبدی کار شیرازی

میترا شاهپرست بانوی کبدی کار شیرازی راه یافته به اردوی تیم ملی فردا توسط دکتر کاوه باشتی جراح زبردست پزشکی ورزشی در شیراز تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

شاهپرست بانوی کبدی کار شیرازی راه یافته به اردوی تیم ملی فردا توسط دکتر کاوه باشتی جراح زبردست پزشکی ورزشی فردا در شیراز  تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، میترا شاهپرست بانوی 20ساله کبدی کار، که به علت آسیب جزئی در زانوی راست از کاروان اعزامی به جاکارتا جا ماند، برای درمان فردا توسط دکتر باشتی پزشک فوق تخصص جراح زانو تحت عمل جراحی قرا می گیرد تا پس از مدت کمی توقف در انجام فعالیت های ورزشی دوباره به میادین ورزشی بازگردد.

وی که سلامتی را مهمتر از هرچیز دیگری در زندگی می داند معتقد است که بروز آسیب در هر رشته ورزشی و برای هر ورزشکاری غیر ممکن نیست اما بایستی در همان ابتدای بروز آسیب با مشاوره پزشکی مناسب که امروزه فدراسیون و هیات پزشکی ورزشی در استان ها زیرساخت های آن را فراهم کرده اند سریع به درمان آن اقدام کرد تا بتوان دوباره به فعالیت های ورزشی ادامه داد.

این کبدی کار حرفه ای پس از آسیب دیدگی با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، هیات کبدی و هیات پزشکی ورزشی استان فارس که نقش بسزایی را در سلامت و درمان ورزشکاران و جامعه ورزش دارد توانست به موقع به رفع این آسیب اقدام کند و برای درمان کامل فردا پنج شنبه 8شهریور ماه توسط دکتر کاوه باشتی فوق تخصص جراحی زانو مورد عمل جراحی زانو قرار خواهد گرفت.

شاهپرست با روحیه ای قوی مثل همیشه اینگونه بیان می کند که این آسیب دیدگی جزئی هیچگاه من را از اهدافم دور نخواهد کرد و با مشاوره و انتخاب دکتر کاوه باشتی که هم ریاست هیات پزشکی ورزشی استان را به عهده دارند و هم جراح زبردستی در آسیب هابی ورزشی مخصوصا زانو می باشند روند درمان را به خوبی سپری خواهم کرد تا بتوانم سریع به میادین ورزشی بازگردم و به فعالیت های حرفه ای خود ادامه دهم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.