سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

در سال ۹۷ رقم خورد؛

رشد ۲۴/۵ درصدی ساماندهی ورزشکاران در ارومیه

شهرام طایفه

در نشست نایب رئیس بانوان هیات پزشکی استان آذربایجان غربی و رئیس ادره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه راهکار افزایش شمار ورزشکاران سازمان یافته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی، دراین نشست که با حضور معصومه خوبان نایب رئیس هیأت پزشکی استان آذربایجان غربی و دکتر سجاد بیرامی رئیس ورزش و جوانان شهرستان ارومیه برگزار شد، ضمن ارزیابی عملکرد ۵ ماهه اول سال ۹۷ این هیأت در زمینه آمار ورزشکاران سازمان یافته، ارائه خدمات به ورزشکاران، تعامل با هیأت ها و باشگاه ها جهت افزایش آمار، راهکارهای روند صعودی افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته در ادامه سال بررسی و بحث و تبادل نظر گرید.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه عنوان کرد : تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان ارومیه در پنج ماهه اول سال ۹۷، ۱۰۳۱۶ در بخش مردان و ۶۷۹۰ نفر در بخش بانوان بوده است،؛ که مجموعا ۱۷۱۰۶ نفر را شامل می شود، این آمار در مقایسه با ۵ ماهه اول سال ۹۶، که مجموع ورزشکاران سازمان یافته مرد و زن نفر ۱۳۷۹۰ بود، رشد ۲۴/۵ داشته است.

 وی افزود : چتر حمایتی هیات پزشکی ورزشی باید بر سر تمام هیات ها گسترده شود تا ورزشکاران در یک فضای ایمن و آماده به خدمت، بهترین عملکرد خود را ارائه دهند .

در ادامه معصومه خوبان ، نایب رئیس هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی ، نظارت و بازرسی از باشگاه ها و اماکن ورزشی را یکی از ارکان مهم در امر افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته دانست و از رئیس اداره ورزش و جوانان خواست تا با برگزاری جلسات تخصصی با مدیران و مربیان باشگاه ها و اماکن ورزشی، آنها را بیش از پیش نسبت به مسئولیتشان نسبت به ورزشکاران آگاه سازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.