شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

از طرف هیات پزشکی ورزشی آغاز شد؛

اجرای طرح ملی پارک گام بانوان در زنجان

اجرای طرح پارک گام زنجان

طرح ملی پارک گام بانوان با حضور بیش از 200 شرکت کننده به همت هیات پزشکی ورزشی استان در پارک بانوان زنجان آغاز شد.

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،   طرح ملی پارک گام بانوان با همکاری هیات پزشکی ورزشی، اداره ورزش و جوانان و شهرداری استان  زنجان با هدف افزایش مشارکت بانوان در فعالیت های ورزشی کم هزینه و سهل الوصول با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت کننده در محل پارک بانوان زنجان آغاز شد.

خانم بلوری مشاور استاندار و رئیس امور بانوان و خانواده استانداری، خانم کاظمی مسئول امور بانوان اداره ورزش وجوانان و بیتا بدلخانی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان حضور داشتند.  

یادآور می شود،  پیاده روی و اجرای حرکات ورزشی زیرمجموعه رشته های ورزش های روستایی و عشایری و همگانی در زمره برنامه های اصلی این طرح است و در کنار آن بسته ها فرهنگی مختلف به بانوان نیز اهدا می شود.
همچنین نرم افزاری با عنوان «برخیز و همراه گام» در راستای اجرای این طرح تعریف شده که قابل نصب بر روی گوشی های اندروید است و بانوان می توانند با خرید و نصب این نرم افزار از مسافت های طی شده و چربی سوزی در حین انجام تحرک جسمانی مطلع شوند.

در حاشیه این برنامه بیش از 70 شرکت کننده مورد تست فشار خون و قند خون توسط اکیپ پزشکی حاضر در محل قرار گرفتند و در پایان با اجرای برنامه اختتامیه به قید قرعه جوایزی از طرف هیات پزشکی ورزشی به شرکت کنندگان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.