یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

هنگام امدادرسانی به سانحه دیدگان رانندگی رخ داد؛

درگذشت قهرمان ورزش های رزمی و از باشگاهداران نمونه گیلان

سید مصطفی رضا زاده

سیدمصطفی رضازاده سرمربی سابق تیم های ملی موی تای و کیک بوکسینگ ، مدیر باشگاه عقاب المپیک رشت و از باشگاهداران نمونه و همراه هیات پزشکی ورزشی گیلان در حال کمک به حادثه دیدگان یک تصادف ، بر اثر سانحه دیگری دیگر دارفانی را وداع گفت.

به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی گیلان، به دنبال وقوع یک سانحه رانندگی در مسیر رستم آباد رودبار - امامزاده هاشم رشت، سید مصطفی رضازاده که در صحنه حضور داشت برای کمک به حادثه دیدگان از خودروی خود پیاده شد که متاسفانه یک خودروی نیسان با وی و یکی از مصدومان برخورد کرده و  این قهرمان شایسته و خوش اخلاق، جان به جان آفرین تسلیم کرد.
سید مصطفی رضازاده بنیانگذار کیک بوکسینگ – موی تای در گیلان و اولین کاپیتان تاریخ کیک بوکسینگ ایران بود که در سه رشته تکواندو، کیک بوکسینگ و موی تای به عنوان ملی پوش و مربیگری ملی ۵ رشته رزمی را در اختیار دارد و باشگاهدار برتر گیلان در سال ۹۴ معرفی شد.

مصطفی رضازاده در باشگاه عقاب المپیک پرورش دهنده قهرمانان بزرگی همچون آرمین هادی پور از قهرمانان تکواندوی آسیا و جهان و بسیاری قهرمانان دیگر بود.

آن مرحوم به عنوان کاپیتان تیم ملی، مدال طلای رقابت های کیک بوکسینگ جهان در اتریش و به عنوان مربی، نایب قهرمانی کیک بوکسینگ آسیا در ماکائو را در کارنامه ورزشی خود داشت.

فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات پزشکی ورزشی گیلان، درگذشت این ورزشکار خوشنام را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش تسلیت می گویند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.