سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

لازم است در بازرسی از اماکن ورزشی تغییراتی انجام شود

مرکزی

نشست هم اندیشی روسای هیات های پزشکی ورزشی وادارات ورزش و جوانان شهرستانهای تابعه استان مرکزی با محوریت بررسی مسائل مربوط به پزشکی ورزشی و بیان اهداف و برنامه های آتی هیات در سالن جلسات هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شد .

به گزارش دفتر مرکزی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، این نشست با حضورعابد حقدادی و یحیی زاهدی پویا مدیر کل و معاون اداره کل ورزش و جوانان، دکتر ناصر عزیزی سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان و روسای ادارات ورزش و جوانان و هیات های پزشکی ورزشی شهرستان های تابعه برگزار شد

 مدیرکل ورزش و جوانان استان، با اشاره به تعامل خوبی که بین ادارات ورزش و جوانان شهرستانها با هیاتهای پزشکی ورزشی  وجود دارد، گفت: لازم است در نحوه بازرسی از باشگاه های ورزشی تغییراتی ایجاد شود و بازرسین به تکمیل فرم ارزیابی اکتفا نکنند بلکه عملکرد باشگاه را بر اساس ارزیابی های انجام شده در چند ماه و حتی سال گذشته بررسی کنند.

حقدادی همچنین بر لزوم فرهنگ سازی در سطح باشگاهها و شهرستانها در بحث مکملهای ورزشی و آگاه سازی ورزشکاران تاکید کرد و خواستار نظارت بیشتر بر عدم خرید و فروش مکملهای ورزشی در اماکن ورزشی شد.

وی همچنین تهیه و توزیع پوستر و بروشورهایی با این مضمون را از وظایف هیات پزشکی ورزشی دانست.

همچنین دکتر عزیزی، هدف از برگزاری این نشست را ارتقاء و بهبود ارائه خدمات به ورزشکاران استان اعلام کرد و گفت: برگزاری این قبیل جلسات برای بررسی مسائل مربوط به هیاتهای پزشکی ورزشی شهرستانها الزامی می باشد.

وی همچنین برگزاری دوره های آموزشی با توجه به نیاز هر شهرستان به منظور ارتقاء سطح علمی ورزشکاران استان را ضروری دانست و از روسای هیاتهای پزشکی شهرستانها خواست که با همکاری مسئول کمیته آموزش هیات برنامه این دوره های آموزشی را تنظیم کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.