پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

دکتر نوروزی در بازدید از هیأت پزشکی ورزشی گیلان:

تمرکززدایی و ارتقاء خدمات پزشکی ورزشی در اولویت ماست

دکتر نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در جریان بازدید بخش های مختلف هیأت پزشکی ورزشی گیلان بر ضرورت توسعه خدمات تخصصی در استان ها تاکید کرد.

به گزارش دفتر گیلان پایگاه تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی به منظور بازدید از امکانات هیأت پزشکی ورزشی  استان گیلان امروز  پنج شنبه به رشت سفر کرد واز بخش های مختلف این هیأت بازدید به عمل آورد.

دکتر نوروزی در جمع شرکت کنندگان در دوره آموزشی ماساژ ورزشی با اشاره به پتانسیل علمی مجموعه پزشکی ورزشی، بر ضرورت بهره مندی توانمندی های علمی استان تاکید کرد و گفت: تمرکز زدایی از اولویت های اصلی فدراسیون است، که به تدریج در همه بخش های تخصصی این روند باید شکل بگیرد و در همه زمینه های تخصصی هیاتهای استانی بی نیاز از مراجعه به مرکز باشند.

دکتر نوروزی از بخشهای، ثبت آمار، روابط عمومی، آموزش، فیزیوتراپی،  دندانپزشکی، ستاد نظارت و درمانگاه هیات نیز بازدید کرد.

در جریان این بازدید دکتر اسدپور رئیس هیات پزشکی ورزشی گیلان به تشریح برنامه های هیات درارتباط با گسترش بخش درمان و تعامل هرچه بیشتر با هیات های ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی در تمامی زمینه ها  پرداخت و اطمینان داد که مجموعه پزشکی ورزشی گیلان با نقش حمایتی که دارد، پرقدرت تر از گذشته به ارائه خدمات به جامعه ورزش استان خواهد پرداخت .

وی یادآور شد:فدراسیون پزشکی ورزشی و هیأت های استانی حامی ورزشکاران و پشتیبان قهرمانان هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.