دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

دکتر نوروزی اعلام کرد؛

ارائه خدمات پزشکی ورزشی در۳۲ شهر میزبان المپیاد بزرگ استعدادهای برتر ورزش ایران

غلامرضا نوروزی

فدراسیون پزشکی ورزشی از طریق هیات های استانی خدمات لازم را به شرکت کنندگان و دیگر عوامل المپیاد بزرگ و سراسری استعدادهای برتر ورزشی ارائه می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در شرایطی طی روزهای ۳۰ آبان ماه لغایت ۹ آذرماه با حضور و مشارکت بیش از ۲۰ هزار ورزشکار و عوامل فنی و اجرایی برگزار می شود که فدراسیون پزشکی ورزشی نقش پررنگی را در برگزاری این المپیاد خواهد داشت.   دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، با اعلام این خبر افزود: این المپیاد قرار است در ۳۱ مرکز استان و جزیره کیش در ۳۹ رشته ورزشی پسران و ۲۸ رشته ورزشی دختران و در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال برگزار شود؛ اقدام  ارزشمندی از جانب وزارت ورزش و جوانان که از جنبه های مختلف از جمله حوزه ورزش قهرمانی اثرات مثبتی برای ورزش کشور به همراه خواهد داشت در این میان فدراسیون پزشکی ورزشی با استفاده از بازوان اجرایی خود در تمامی شهرهای میزبان خدمات لازم را در این المپیاد ارائه خواهد کرد.

دکتر نوروزی گفت: امیدواریم این المپیاد به بهترین شکل ممکن برگزار شود و شاهد آسیب دیدگی هیچ ورزشکار عزیزی نباشیم با این حال مثل همیشه چنانچه ورزشکاری با اسیب دیدگی مواجه شود پیگیری لازم برای مداوای آنها انجام خواهد شد به طور کلی خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی در این المپیاد از پوشش پزشکی مسابقات تا ارائه مشاوره های تخصصی لازم و درمان و... را شامل می شود و تلاش خواهیم کرد به بهترین شکل ممکن نقش خود را در برگزاری این رویداد بزرگ و باشکوه به خوبی ایفا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.