شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی مازندران برگزار شد

مجمع

مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان مازندران با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش دفتر مازندران پایگاه خبری_تحلیلی پزشکی ورزشی مازندران، دکتر نوروزی در این مجمع به تشریح سیاست های فدراسیون در زمینه ارائه خدمات پزشکی و ورزشی پرداخت و ارائه خدمات به ورزشکاران را وظیفه اصلی فدراسیون و هیات های تابعه استانی آن دانست.

وی با بیان اهمیت نظم مالی هیات های استانی و نظارت دقیق بر آن، به تجهیز هیات های شهرستانی به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تاکید کرد.

دکتر نوروزی نقش موثر هیات های استانی را در اجرای این سیاست ها بسیار پررنگ دانست و رشد بیش از ۱۳ درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته مازندران در شش ماه اول سال ۹۷ نسبت به زمان مشابه سال ۹۶  را نشان از عملکرد خوب و موثر این هیات در اجرای سیاست های فدراسیون دانست.

سپس کسری منوچهری معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی مازندران از هیات های برتر استان است، این هیات را به عنوان بازوی توانا اداره کل ورزش و جوانان مازندران دانست.

وی کسب ۴۷۴ مدال ارزشمند ملی و جهانی توسط ورزشکاران مازندرانی را نشان از همت بالای دستگاه ورزش استان و هیات های ورزشی آن مخصوصا هیات پزشکی ورزشی مازندران دانست.

در این مجمع دکتر علی دهقان رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران گزارشی از عملکرد این هیات منتشر کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.