یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

دکتر قطبی:

ساختمان جدید اداری و کلینیک پزشکی ورزشی کردستان به زودی افتتاح می شود

بابک قطبی

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان کردستان از افتتاح و راه اندازی ساختمان اداری و کلینیک پزشکی ورزشی هیأت در هفته های آینده خبر داد.

به گزارش دفتر کردستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر قطبی از افتتاح و راه اندازی ساختمان اداری و کلینیک  پزشکی در سه طبقه مجزا و برای اولین بار در کردستان خبر داد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کردستان در ادامه عنوان کرد: پس از پیگیری های سالیانه در راستای راه اندازی و تاسیس کلینیک به منظور خدمات رسانی بهتر هیات پزشکی ورزشی کردستان به ورزشکاران و قهرمانان ملی در تمام رشته‌های ورزشی، این پروژه به سرانجام رسید و هیات استان کردستان به کمک فدراسیون پزشکی از ساختمان مجزا برخوردار خواهد شد.

دکتر قطبی در خصوص امکانات موجود در ساختمان جدید هیئت پزشکی ورزشی استان افزود: برای تکمیل و تجهیز بخش های فیزیوتراپی، آموزش، اداری و خدمات پزشکی نیازمند همیاری فدراسیون هستیم که خوشبختانه در آینده ای نزدیک با مساعدت مدیران مربوطه این امر تحقق خواهد یافت.

گفتنی است جهت دسترسی آسان مراجعه کنندگان و جامعه ورزشی استان، ساختمان جدید هیأت پزشکی ورزشی کردستان به میدان آزادی، کوچه بیمه انتقال پیدا می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.