سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان گیلان همزمان با هفته تربیت بدنی خبرداد:

ارائه خدمات رایگان و تمهید ویژه برای عضوگیری خدمات درمانی

طرح سلامت

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان گیلان از اجرای طرح ایستگاه رایگان تندرستی و تخفیف ۳۳ درصدی کارت خدمات درمانی (بیمه ورزشی) توسط این هیأت در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

به گزارش دفتر گیلان پایگاه خبری _ تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر کیوان اسدپور با اشاره به اینکه هفته تربیت بدنی در سال جاری از سوی وزارت ورزش و جوانان " چهل سال ورزش، چهل سال افتخار" نامگذاری شده است، گفت: در راستای اهداف وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی ما نیز در گیلان ویژه برنامه هایی مدنظر داریم به همین منظور هیأت پزشکی ورزشی نیزاز این امر غافل نشده است.

دکتر کیوان اسدپور گفت : همزمان با برپایی غرفه های اداره کل ورزش استان در سالن یادگار امام، هیأت پزشکی ورزشی به ورزشکاران مژده می دهد تمامی افرادی که در این تاریخ  به غرفه هیأت پزشکی ورزشی در  نمایشگاه سالن یادگار امام که از تاریخ ۲۵ تا ۲۹مهرماه اقدام به دریافت کارت خدمات درمانی(بیمه ورزشی) کنند از تخفیف ۳۳ درصدی بهره مند می شوند.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان گیلان گفت: پیرو شعار محوری فدراسیون پزشکی ورزشی - پشتیبان ورزش و قهرمانی سلامت همگانی- مخاطبین ورزش می توانند در  طرح بزرگ و سراسری ایستگاه رایگان تندرستی از خدمات ویزیت پزشک عمومی، مشاوره حرکات اصلاحی، مشاوره روانشناسی، تست قندخون و فشارخون نیز به صورت رایگان  بهره من شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.