سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس عنوان کرد:

ارائه خدمات رایگان پزشکی ورزشی در ایستگاه تندرستی شیراز

دکتر باشتی

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس، گفت: با اجرای طرح سراسری ایستگاه تندرستی در کشور، بیش از هزار خدمت رایگان پزشکی ورزشی در ایستگاه تندرستی شیراز به ورزشکاران و شهروندان ارائه گردید.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر کاوه باشتی، افزود: طرح سراسری ایستگاه تندرستی به مناسبت هفته تربیت بدنی در نمایشگاه تخصصی ورزش و تربیت بدنی شیراز هم زمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی تصریح کرد: این ایستگاه که توسط هیات پزشکی ورزشی فارس به مدت سه روز از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ مهرماه در بوستان جنت شیراز برگزار شد، به بیش از هزار ورزشکار و شهروند مراجعه کننده خدمات رایگان از جمله کنترل فشار خون، تست قند،  BMI،  مشاوره پزشکی، تغذیه ورزشی، روان شناسی ورزشی و آموزشی ارائه داد.

این پزشک فوق تخصص، خاطرنشان کرد: مهمترین هدف از اجرای این طرح تشویق عموم مردم به ورزش همگانی و در نهایت ارتقاء سطح سلامت جامعه است، در این راستا پزشکی ورزشی به عنوان پشتیبان ورزش قهرمانی و حامی سلامت همگانی همواره  تلاش می کند سطح سلامت جامعه ورزش را ارتقاء داده و نگاه ها را متوجه ورزش و محاسن آن برای سلامت جسم و روان انسان کند.

طرح سراسری ایستگاه تندرستی برای نخستین بار در کشور با ارائه خدمات رایگان پزشکی ورزشی برگزار شد که خوشبختانه مورد استقبال خوب ورزشکاران و عموم شهروندان قرار گرفت.

.

.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.