چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

به میزبانی هیات پزشکی ورزشی برگزار شد؛

نشست نواب رئیس هیات های ورزشی چهار محال وبختیاری

نشست نواب رئیس هیاتهای ورزشی -استان چهار محال وبختیاری

نشست نواب رئیس هیات های ورزشی استان چهار محال وبختیاری به میزبانی هیات پزشکی ورزشی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش دفتر چهار محال وبختیاری پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این نشست که به منظور بحث و بررسی پیرامون ارائه خدمات هیات پزشکی ورزشی استان و برنامه های راهبردی جهت تعامل بیشتر هیات های ورزشی با این هیات برگزارشد ، سوسن تمدن معاون ورزش بانوان استان درخصوص اهمیت این نشست مواردی را عناوین کرد.

دکتر فرامرز شاهین رئیس هیات پزشکی ورزشی در مورد اینکه آموزش مربیان و ورزشکاران در حیطه میادین ورزشی می توانند از آسیب های ورزشی جلوگیری کند، گفت: از هیات های ورزشی می خواهیم برنامه های آموزشی خود را به هیات پزشکی ورزشی  داده تا ما بتوانیم بر اساس نیاز هیات ها برنامه ریزی آموزشی برای دست اندرکاران ورزش داشته باشیم.

وی در ادامه نسبت به ترغیب ورزشکاران به سمت صدور آنلاین کارت عضویت کمیته خدمات درمانی تاکید کرد و متذکر شد با برنامه ریزی های فدراسیون در سال آینده کارت دستی حذف خواهد شد  

 در ادامه این نشست کارگاه آموزشی تاثیر ورزش بر پوکی استخوان در بانوان با تدریس استاد دانشگاه خانم حاج قربان برگزار شد و در پایان گواهی شرکت به شرکت کنندگان اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.