شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

در دیدار دکتر ملک محمدی با دبیران فدراسیون بدنسازی و شنا انجام شد؛

همفکری برای برگزاری با شکوه چهاردهمین کنگره پزشکی ورزشی

دبیر فدراسیون شنا

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و رئیس شورای راهبردی چهاردهمین کنگره پزشکی ورزشی ، در دیدارهای جداگانه ای با دبیران فدراسیون های بدنسازی و شنا راهکار برگزاری هرچه با شکوه تر این کنگره را مورد بحث و بررسی قرار داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، چهاردهمین کنگره پزشکی ورزشی در شرایطی از سوم تا پنجم بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می شود که با تاکید دکتر غلامرضا نوروزی ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ، به منظور کاربردی شدن هرچه بیشتر این کنگره، قرار است تعامل هرچه بیشتر با فدراسیون های مختلف در این رابطه صورت گیرد تا بر اساس نیازسنجی رشته های مختلف ورزشی، مطالب علمی به مربیان و ورزشکاران مربوطه ارائه شود.

در این راستا دکتر تورج ملک محمدی که ریاست شورای راهبردی کنگره را بر عهده دارد ، در ادامه نشست های تخصصی ، با مهدی نفیسی دبیر فدراسیون بدنسازی و پرو رش اندام و مهدی فتاحیان دبیر فدراسیون شنا، شیرجچه و واترپلو نشست های جداگانه ای برگزار کرد و مقرر شد با هماهنگی طرفین نسبت به برنامه ریزی لازم برای برگزاری این کنگره اقدام شود.

در این دیدارها دکتر فرهاد مرادی شهپر ، رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون نیز حضور داشت و گزارشی از روند برگزاری کنگره های پزشکی ورزشی در سنوات گذشته ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.