دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

تاکید دکتر سلطانی فر بر ساماندهی مکمل های ورزشی و برگزاری شورای عالی مبارزه با دوپینگ

شورای مرکزی دوپینگ

جلسه شورای مرکزی ستاد مبارزه با دوپینگ (نادو) با حضور دکتر سلطانی فر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت  ورزش و  جوانان، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی  ورزشی در گفت و گو با این پایگاه گفت: جلسه شورای  مرکزی ستاد مبارزه با دوپینگ با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر  ورزش و  جوانان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این جلسه بنده به عنوان رئیس فدراسیون پزشکی  ورزشیگزارش کاملی از اقدامات انجام شده در مبارزه و کنترل دوپینگ ارائه کردم و همچنین دکتر داورزنی رئیس شورای  مرکزی مبارزه با دوپینگ نیز در گزارشی توجه جدی بر مبارزه با دوپینگ را مورد تاکید قرار داد.

دکتر نوروزی افزود: در این جلسه دکتر سلطانی فر نیز در سخنانی به موضوع مکمل ها  ورزشی اشاره کرد و گفت: مکمل های  ورزشی و ساماندهی آنها در باشگاه های  ورزشی باید بسیار جدی گرفته شود تا  ورزشکاران از یک منبع مشخص، سالم و مطمئن نسبت به تهیه مکمل های مناسب خود اقدام کنند.

وی افزود: وزیر  ورزش و  جوانان همچنین بر برگزاری منظم جلسات شورای عالی مبارزه با دوپینگ تاکید کرد تا این شورا در آذر ماه تشکیل شود.

دکتر نوروزی گفت: وزیر  ورزش و  جوانان (رئیس)، رئیس شورای  مرکزی مبارزه با دوپینگ (دبیر) و رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، رئیس فدراسیون پزشکی  ورزشی، معاون ذی‌ربط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون ذی‌ربط وزارت آموزش و پرورش، معاون ذی‌ربط نیروی انتظامی، نماینده ریاست قوه قضائیه و دو  ورزشکار زن و مرد بدون سابقه دوپینگ، اعضای شورای عالی مبارزه با دوپینگ را تشکیل می‌دهند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.