دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

در ادامه نشست مشترک با هیات های ورزشی؛

رئیس هیات بدنسازی کردستان از نظارت هیات پزشکی بر اماکن ورزشی سطح استان استقبال کرد

کردستان

در ادامه نشست هماهنگی با هیات های ورزشی، رئیس هیات بدنسازی و پاورلیفتینگ کردستان از نظارت دقیق هیات پزشکی ورزشی کردستان بر اماکن ورزشی سطح استان استقبال کرد.

به گزارش دفتر کردستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، علی پژگُل رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان و همچنین عضو شورای شهر سنندج که با دعوت اللهمرادی دبیر هیات پزشکی ورزشی کردستان در دفتر هیات حضور یافت، جلسە‌ای در جهت نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان برگزار شد.

در این راستا موارد عدیده‌ای از مشکلات و تخلفات باشگاه‌های بدنسازی، نظارت و برخورد جدی با فروشندگان مواد نیرو زا و مکمل‌های غیر مجاز، توسعه فرهنگ بیمه خدمات درمانی، استعلام بهداشت و سلامت باشگاه‌ها هنگام تمدید مجوز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت ضمن اینکه رئیس هیات بدنسازی استان از نظارت و نگاه ویژه هیات پزشکی به سلامت ورزشکاران و اقدامات انجام شده به جهت پیشگیری و آموزش افراد از سوء مصرف مکمل ها،  استقبال کرد.

در پایان این نشست دبیر هیات پزشکی ورزشی استان کردستان از رئیس هیات بدنسازی بخاطر اهتمام و قبول زحمت تقدیر کرد و افزود؛ تدابیر و تفاهم‌های مورد اتفاق این جلسه نوید بخش تحولات جدی در عرصه سلامت و بهداشت اماکن ورزشی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.