یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

چهارمین دوره ماساژ ورزشی در شاهرود برگزار می شود

ماساژ

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان سمنان از برگزاری چهارمین دوره آموزشی ماساژ ورزشی درشاهرود خبر داد.

به گزارش دفتر سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، صدیقه خادم دبیر هیات پزشکی ورزشی سمنان گفت: متقاضیان می توانند متناسب با یکی از شرایط ذیل در دوره ثبت نام نمایند:

۱.  داوطلبین دارای مدرک تحصیلی کاردانی و بالاتر در رشته های  کارشناسی تربیت بدنی، پرستاری، فوریتهای پزشکی، تکنسین اطاق عمل، هوشبری و سایر رشته های مرتبط پزشکی، از شرکت در دوره پیش نیاز معاف هستند. در غیر این صورت طی دوره پیش نیاز و موفقیت در آزمون مربوطه الزامی خواهد بود.

در ضمن، دانش پذیرانی که مدرک دیپلم تربیت بدنی دارند نیز در دوره اصلی پذیرفته می شوند.

۲.  دانش پذیرانی که مدرک تحصیلی غیر مرتبط دارند و یا حداقل دیپلم می باشند  می بایست  حداقل ۲ سال سابقه کار ماساژ ورزشی در باشگاه ورزشی یا تیم ورزشی داشته باشند تا بتوانند دوره پیش نیاز را شرکت نمایند و در صورت قبولی در پیش نیاز وارد دوره اصلی شوند.

وی در رابطه با زمان برگزاری این دوره آموزشی  در شاهرود گفت : کلاس های تئوری (دوره پیش نیاز) از ۱۰آذر شروع و تا ۱۲ آذر ماه ادامه خواهد داشت و دوره اصلی از ۱۷ تا ۲۲ آذر ماه  برگزار می گردد، در پایان به شرکت کننده هایی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند مدرک معتبر ماساژ ورزشی از طرف فدراسیون پزشکی ورزشی اهدا خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۲۳۳۳۰۱ _ ۰۲۳ هیات پزشکی ورزشی شهرستان شاهرود  یا  ۰۹۳۵۹۹۷۹۵۵۶ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.